fbpx


""אני כותב לכם ועדיין מתלבט אם לשתף במה שקרה. לאורך השנים ניסיתי להדחיק את המקרה ונתתי לעצמי את כל התירוצים האפשריים: זו אשמתי, אני ביקשתי את זה, לא יכולתי לבאס אותו… נפגשתי עם בחור לדייט בבית קפה. היה לנו מאוד נחמד, אפילו הסתובבנו עוד שעה ברחובות העיר. תוך כדי הוא הסתמס הרבה ואמר שזו חברה שמשגעת אותו. פתאום הוא נעצר באחד הרחובות ואמר שהוא גר ממש פה ואם בא לי להמשיך את הדיבור אצלו בדירה. היה כל כך נחמד ונעים, אז למה לא? נכנסו לדירה ולא עברה חצי דקה ומישהו דפק בדלת. זה היה חבר שלו והוא הזמין אותו להיכנס. הרגשתי ששניהם מכריחים אותי לקיים איתם יחסי מין מלאים. לא רציתי להמשיך בזה, אבל הרגשתי שזה יעבור לאלימות אם לא אעשה כרצונם. ברגע שהם גמרו לקחתי את דברי ועזבתי את המקום. תחושת האשמה רדפה אותי שנים: הרי יכולתי שלא לעלות לדירה, אולי הייתי צריך להתנגד?""

"פגיעתו של הכותב, חבר הקהילה הלהטב"ית בישראל, היא אחת מתוך פגיעות מיניות רבות שמתרחשות מדי שנה בישראל. היא מצטרפת לעשרות עדויות אחרות, כואבות ומטלטלות, שריכזו קרן שחר וערן האן, מקימי קבוצת שקמ"ה להעלאת המודעות לפגיעות מיניות בקרב הקהילה הלהט"בית. "כחברי הקהילה וכפעילים ותיקים במרכזי הסיוע לנפגעי ולנפגעות תקיפה מינית, ראינו שפגיעה בקרב הומואים ולסביות מתרחשת לא-מעט", מספרת קרן שחר, רכזת תחום תעסוקה בעמותת רוח נשית, ורכזת פרויקטים בתחום נערות וצעירות באשלים-ג'וינט. "למרות זאת, היא כמעט ולא מדווחת". כשהתחילו לחקור את העניין, גילו נתונים מטרידים על ממדי התופעה ושכיחותה: "מצאנו ש-30% מהנשים הלסביות נפגעו מינית על ידי בנות זוגן; שמעל ל-50% מהנשים הביסקסואליות עברו פגיעה מינית; וש-100% מהגברים ההומואים דיווחו על אונס במהלך דייט", היא מספרת. "זה נתון קשה מאוד לעיכול, אבל לצערנו הוא מציאותי. כדי להתמודד אתו הקמנו את קבוצת שקמ"ה – קבוצה משותפת למרכז הסיוע תל אביב ולמרכז הגאה"."

http://www.onlife.co.il/%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%93%D7%94/%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94/95911/%D7%92%D7%9D-%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%95%D7%92%D7%A2%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA

גם נשים אונסות, פוגעות ומטרידות מינית

ONLIFE.CO.IL


לקריאת הפוסט המלא

נגישות